Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорту і турызму Пухавіцкага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Зазерская сярэдняя школа
Час зносін "Мір прафесій"
Інтэрактыўная гульна "Калейдаскоп прафесій"
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
“Зазерская сярэдняя школа”
ЗАЦВЯРДЖАЮ
Дырэктар школы
________Куляшова Н.П.
________2022
План работы ўстановы адукацыі ў шосты школьны дзень
на І паўгоддзе
2022/2023 навучальнага года
Зазер’е 2022
Накірунак выхаваўчай работы |
Мерапрыемства |
Клас |
Адказныя |
||
І 03.09 |
|||||
Грамадзянскае і патрыятычнае, духоўна-маральнае выхаванне |
Гульня-падарожжа “Вандроўка па родным краі” |
1-4 |
Гусева Г.У. |
||
Час зносін “Беларусь: нам ёсць чым ганарыцца” |
5-7 |
Пахіла Л.М. |
|||
Сустрэча “2 верасня 1945г….” |
8-11 |
Адамовіч А.У. |
|||
ІІ 10.09 |
|||||
Выхаванне здаровага ладу жыцця |
Агульнашкольны дзень здароўя Раённае мерапрыемства “Піянерфэст” |
1-11 Члены БРПА |
Гейзерава-Карэлая Г.У. Скрыпка Л.І. Казінец Ю.І. Пахіла Л.М. |
||
ІІІ 17.09 |
|||||
Працоўна- прафесійнае выхаванне |
Віктарына “Прафесіі” |
1-4 |
Веелкіна А.Р. |
||
Дзелавая гульня “Што я ведаю аб будучай прафесіі” |
5-7 |
Зубок А.П. |
|||
Сустрэча “Прафесія мары…” |
8-11 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. |
|||
ІV 24.09 |
|||||
Узаемадзеянне з сям’ёй |
Школьны кірмаш |
1-11 |
Кіраўніцтва школы Класныя кіраўнікі |
||
Бацькоўскі сход “Адаптацыя навучэнцаў у першым класе” |
1 |
Гусева Г.У. |
|||
Бацькоўскі сход “Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў” |
4 |
Скрыпка Л.І. |
|||
Бацькоўскі сход “Адаптацыя дзіцяці ў 5-м класе” |
5 |
Пахіла Л.М. |
|||
Бацькоўскі сход “Партрэт сучаснага падлетка” |
9 |
Сіняўская А.А. |
|||
Бацькоўскі сход “Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні? ” |
11 |
Розум Н.І. |
|||
I 01.10 |
|||||
Грамадзянскае і патрыятычнае, духоўна-маральнае выхаванне |
Час зносін “Беларускія народныя казкі” |
1-4 |
Міраненка Л.М. |
||
Майстар-клас “Беларуская нацыянальныя кухня” |
5-7 |
Адамовіч А.У. |
|||
Сустрэча “Беларускі народны танец” |
8-11 |
Розум Н.І. |
|||
II 08.10 |
|||||
Выхаванне здаровага ладу жыцця |
Агульнашкольны дзень здароўя |
1-11 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. Гусева Г.У. Пахіла Л.М. |
||
III 15.10 |
|||||
Працоўна- прафесійнае выхаванне |
Гульня “Прафесійная вясёлка” |
1-4 |
Скрыпка Л.М. |
||
Час разважанняў “Роля ведаў у выбары прафесіі” |
5-7 |
Пахіла Л.М. |
|||
Сустрэча “У свеце сучасных прафесій” |
8-11 |
Казінец Ю.І. |
|||
IV 22.10 |
|||||
Узаемадзеянне з сям’ёй |
Бацькоўскі сход “Як бацькі могуць дапамагчы свайму дзіцяці вучыцца” |
2 |
Веелкіна А.Р. |
||
Бацькоўскі сход “Значэнне “адзнакі” у жыцці чалавека |
3 |
Міраненка А.В. |
|||
Бацькоўскі сход “Сям’я як персанальная мікрасфера жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці” |
6 |
Зубок А.П. |
|||
Бацькоўскі сход “Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў” |
7 |
Адамовіч А.У. |
|||
Бацькоўскі сход “Жыццёвыя мэты падлеткаў” |
8 |
Казінец Ю.І. |
|||
Бацькоўскі сход “Здароўе – гэта жыццё” |
10 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. |
|||
V 29.10 |
|||||
Выхаванне псіхалагічнай культуры, імкнення да самапазнання і самарэгуляцыі асобы |
Гульня “Мае добрыя ўчынкі” |
1-4 |
Веелкіна А.Р. |
||
Сустрэча “Мой унутранны свет” |
5-7 |
Пахіла Л.М. |
|||
Занятак “Мастацтва зносін” |
8-11 |
Сіняўская А.А. |
|||
II 12.11 |
|||||
Выхаванне здаровага ладу жыцця |
Агульнашкольны дзень здароўя |
1-11 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. Адамовіч А.У. Розум Н.І. |
||
III 19.11 |
|||||
Працоўна- прафесійнае выхаванне |
Інтэрактыўная гульня “Калейдаскоп прафесій” |
1-4 |
Міраненка А.В. |
||
Час зносін “Свет прафесій” |
5-7 |
Зубок А.П. |
|||
Інфарм-дайджэст “Рынак працы. Самыя запатрабаваныя прафесіі” |
8-11 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. |
|||
ІV 26.11 |
|||||
Узаемадзеянне з сям’ёй |
Бацькоўскі сход “Рэжым дня школьніка” |
1 |
Гусева Г.У. |
||
Бацькоўскі сход “Як навучыць своё дзіця жыць сярод людзей” |
4 |
Скрыпка Л.І. |
|||
Бацькоўскі сход “Дзіця сярод аднагодкаў” |
5 |
Пахіла Л.М. |
|||
Бацькоўскі сход “Агрэсія, яе прычыны і наступствы” |
9 |
Сіняўская А.А. |
|||
Бацькоўскі сход “Як усцерагчы дзіця ад залежнасцей ” |
11 |
Розум Н.І. |
|||
|
Рэспубліканская квэст- гульня “Па слядах Перамогі” (раённы этап) |
Члены БРПА |
Адамовіч А.У. Розум Н.І. |
||
І 03.12 |
|||||
Грамадзянскае і патрыятычнае, духоўна-маральнае выхаванне |
Сустрэча-разважанне “Планета дабрыні” |
1-4 |
Гусева Г.У. |
||
Гульня-падарожжа “Святыні Беларусі” |
5-7 |
Пахіла Л.М. |
|||
Віртуальная экскурсія “Па Святыням Беларусі” |
8-11 |
Сіняўская А.А. |
|||
ІІ 10.12 |
|||||
Выхаванне здаровага ладу жыцця |
Агульнашкольны дзень здароўя |
1-11 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. Веелкіна А.Р. Зубок А.П. Гейзерава-Карэлая Г.У. |
||
ІІІ 17.12 |
|||||
Працоўна- прафесійнае выхаванне |
Конкурс малюнкаў “Самая лепшая прафесія” |
1-4 |
Гусева Г.У. |
||
Гульня “Я і свет прафесій” |
5-7 |
Адамовіч А.У. |
|||
Час разважання “Выбар прафесіі – выбар будучага” |
8-11 |
Розум Н.І. |
|||
ІV 24.12 |
|||||
Узаемадзеянне з сям’ёй |
Бацькоўскі сход “Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця” |
2 |
Веелкіна А.Р. |
||
Бацькоўскі сход “Псіхафізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў” |
3 |
Міраненка А.В. |
|||
Бацькоўскі сход “Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў” |
6 |
Зубок А.П. |
|||
Бацькоўскі сход “Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў” |
7 |
Адамовіч А.У. |
|||
Бацькоўскі сход “Як зберагчы падлетка ад гвалту” |
8 |
Казінец Ю.І. |
|||
Бацькоўскі сход “Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці” |
10 |
Гейзерава-Карэлая Г.У. |
|||
ЗАЦВЯРДЖАЮ
Дырэктар школы
ДУА “Зазерская сярэдняя школа”
__________Куляшова Н.П.
______________2021
КАЛЯРОВАЯ СУБОТА
Актуальнасць праекта.
Увага да асобы навучэнца, яго індывідуальнасці, раскрыццё, развіццё і рэалізацыя яго здольнасцей, асобасных якасцей абавязвае шукаць эфектыўныя падыходы да арганізацыі выхаваўчага працэсу ў шосты школьны дзень.
Наш педагагічны калектыў імкнецца да таго, каб кожны навучэнец меў як мага болей магчымасцей для развіцця, самазацвярджэння і самарэалізацыі, каб у шосты дзень тыдня навучэнцы маглі прыняць актыўны ўдзел у мерапрыемствах, накіравананых на ўмацаванне фізічнага, псіхалагічнага і маральнага здароўя, на інтэлектуальнае развіццё, на фарміраванне грамадзянскай сталасці, на набыццё і развіццё працоўных навыкаў.
Сутнасць праекта – стварэнне адзінай выхаваўчай прасторы для арганізацыі эфектыўнага, сацыяльна-значнага і карыснага адпачынаку пры сумеснай дзейнасці школы і бацькоў.
Асноўнымі аспектамі праекта з’яўляюцца ўключэнне навучэнцаў у грамадскае жыццё і ўсведамленне імі асноўнай сацыяльнай ролі чалавека. Такім чынам, выхаваўчая работа ў шосты школьны дзень, з’яўляецца часткай цэласнай сістэмы выхавання школы, якая арыентавана на арганізацыю актыўнага адпачынку, які садзейнічае зніжэнню стомленасці, умацаванню здароўя навучэнца, інтэлектуальнаму развіццю і грамадзянскаму станаўленню навучэнцаў.
Удзельнікі: навучэнцы 1-11 класаў, педагогі, бацькі
Асноўная ідэя.
Чаму ўзнікла ідэя каляровай суботы?
Многія праекты шостага школьнага дня сканцэнтраваны на адным з накірункаў выхаваўчай работы. Каляровая субота - гэта ўніверсальны праект. Рознакаляровасць прыцягвае і прываблівае ўвагу.
Працэс выхавання мы ўяўляем як вясёлку, дзе кожны колер - накірунак выхаваўчай работы, індывідуальны і важны. Цыклічнае паўтарэнне накірункаў выхавання садзейнічае рознабаковаму развіццю асобы, дазваляе выбраць для сябе патрэбнае і паспрабаваць дзейнасць у любой сферы выхаваўчага працэсу. Эфектыўны і карысны адпачынак садзейнічае асобаснаму росту навучэнцаў. Сітуацыя пошуку сябе стварае магчымасць да самавызначэння і самарэгуляцыі ў розных відах дзейнасці. Гэта дапамагае навучэнцу самазацвердзіцца ў сваім выбары і сістэматызаваць веды і ўменні, педагогу - спрасціць схему падрыхтоўкі, улічваць чаргаванне накірункаў выхаваўчай работы, а г.зн. дакладна планаваць сваю выхаваўчую работу з класам. Дадзены праект стварае ўмовы і дае магчымасці навучэнцам развівацца ва ўсіх накірунках выхаваўчай работы.
Срокі рэалізацыі: верасень – май 2021/2022 навучальнага года
Форма рэалізацыі:
Мэта праекта: стварэнне адзінай выхаваўчай прасторы ў шосты школьны дзень, якая дапамагае асобаснаму росту навучэнцаў іх самавызначэнне, самазацвярджэння, самарэалізацыі ў розных відах дзейнасці
Задачы праекта:
Асноўныя накірункі дзейнасці:
Функцыі праекта
Адукацыйная: забяспечвае навучанне, выхаванне і развіццё асобы ў навучальным працэсе
Інфармацыйная:прадугледжвае перадачу педагогам навучэнцу максімальнага аб’ему інфармацыі, з якой апошні бярэ столькі, колькі хоча і можа засвоіць
Здароўезберагаючая:стварэнне асяроддзя для захавання і ўмацавання здароўя навучэнцаў, фарміраванне каштоўнасці здароўя і здаровага ладу жыцця
Арыентацыйная:садзейнічае фарміраванню сацыяльнай і прафесійнай арыентацыі навучэнцаў у вольны час
Камунікатыўная: пашырае магчымасці, кола дзелавых і сяброўскіх зносін навучэнцаў з аднагодкамі і дарослымі ў вольны час
Сацыяльнай адаптацыі: забяспечвае механізмамі і спосабамі ўваходжання навучэнцаў у складанае становішча нестабільнага грамадства
Комплексна-карэкцыйная: забяспечвае ўмовы для аптымальнага прасоўвання кожнага навучэнца ў той ці іншай дзейнасці і ў агульным развіцці
Рэлаксацыйная: рэалізуе права навучэнца на адпачынак і забавы
Асноўныя этапы рэалізаццыі:
І. Падрыхтоўчы этап
3.Аналіз і падбор метадычнай літаратуры па дадзенай праблеме
ІІ. Практычнага ажыццяўлення
- арганізацыя культурна-дасугавай дзейнасці;
- работа аб’яднанняў па інтарэсах;
- мерапрыемствы з навучэнцамі ўстаноў адукацыі ў рамках дзейнасці раённа АА “БРПА”;
- арганізацыя адукацыйнага працэсу па прафесійнай падрыхтоўцы рабочых (служачых) у Х, ХІ класах ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі ў рамках вучэбнага прадмета “Працоўнае навучанне” па спецыяльнасці “Аператары ЭВМ”.
ІІІ. Заключны этап. Рэфлексія
Формы і метады рэалізацыі праекта:
Прыкладнае каляндарнае планаванне па рэалізацыі праекта шостага школьнага дню на 2021/2022 навучальны год
Рэсурснае забеспячэнне:
Чакаемыя вынікі: